I made this widget at MyFlashFetish.com.

'kayuh rengang otot'

Pagi Ahad 22 Mei 2011 tepat jam 7.00pagi aku tekadkan diri aku untuk kayuh sebab dah lama hampir sebulan tak menyentuh gerek aku ni...dah nak dekat berabuk dan tayar pun dah pancit...ari tu nak join kayuh "program berbasikal polis bersama masyarakat" di perak tengah pun tak dan..dah daftar tp nk wat mcmna kerja aku menjadi penghalang...bertembung tarikh...last minit ada lak program...dek kerana kekangan masa dan kerja..nak kayuh pun kena curi2 masa la...pagi ni aku hanya kayuh dalam 20km saja sebab ada kerja lain lak pas tu...gian punya pasal...kayuh tetap kayuh...nak kena cari fitness untuk Ipoh Jamboree nanti....apa pun ingin aku nasihatkan kepada semua rakan2 tak kira di mana jua anda berada...walaupun sesibuk mana kita...jangan biarkan gerek kita menjadi tempat sidai baju di rumah....
renung2..fikir2kan lah..