I made this widget at MyFlashFetish.com.

"kena ragging di Langkawi"

Destinasi : Pulau Langkawi
Tarikh : 9 Oktober 2009
Jarak : 87km (onroad/offroad)
Jumlah rider : 12 orang

hasil perbualan melalui telefon rohairry dengan Tuan Syed (PBSD Langkawi), "nak mai kayuh kat langkawi ka, haa mai la..brapa orang?..xpa nnt Pak Dan atur track kat hangpa"(kata2 dr Pegawai Belia Langkawi)..kami pun setuju ja..perbincangan yang tidak dirancang..terus rohairry roger geng2 kbs..yg confirm cuma 6 dari alor setar...campur dengan rider dr langkawi ada la 6 orang...kira2 12 orang,ok la tuh..janji leh kayuh...
track yang di atur oleh Pak Dan begitu mencabar mental dan fizikal semua rider..al maklum la kebanyakkan dari kbs semuanya still baru menceburi bidang ni..ada yg 1st time kayuh..haaa mula la sakit sana sni..tp kalo x sakit x bes gak..apa pun kami bwa blk mcm2 kenangan pahit dan manis...syok kenai n sembang2 ngn rider2 dr langkawi..siap ada escot van lg..takot ada yg pancit msa kayuh.....kdg2 igt ja balik..makan lebih byk dari kayuh kat langkawi ari tuh..segala2nya kami belasah..cendol, laksa, nasi, ikan bakar n mcm2 lagi..nasib baik x dak yang tido masa kayuh...mmg enjoy...tggu langkawi part 2...
Tuan Syed n jamadi....."jangan risau semua saya dah atur...hangpa kayuh ja"...


kalo hang x larat satgi..kita tolak sama2..aku pun bukan igt sgt track tu..belasah ja...


x sabar nk kayuh punya pasal..farizan smp lupa bwa helmet...


bacaan doa dari Haji Lan...


on ur mark, get set....go go go...


pendahulu kita..rohairry n megat...


mai sini aku tgk..patut la hang laju sgt..rupanya pakai ekzos buluh nooo...


senyum walaupun kaki dh nk cramp...


haaa tgk kat atas tuh..nmpk x kapai terbang..kalo x nmpk tandanya pendek umor la..


pak dan in action...


farizan sempat lagi dok ejas awek dlm keta tuh..


jln yang x naik bukit x dak ka weii....


alamak mamat beskal kuning tuh dh nk potong aku...


seperti biasa..MTB-mari tolak beskal..

sapa yang x larat jom naik van ngn kami ja...

haji lan n frenz dok cari mangsa yang akan naik van...

alamak..pinggang aku dh nk jem nih...nak naik van malu la pulak..

ni otai2 dari langkawi...geng2 kuat nih...
aku nk seting gear bg lagi power la..
sesi berehat beramai2...
sapa pulak sms ni..x tau ka aku dh lapar ni...
relax lepas makan...
pasni aku pun nak cat beskal aku kaler biru gak le...bru laju skit..

mana depa nih...x mau kayuh dh ka..
offroad bermula...

kenangan di tepi bendang...

sampai gak kat pantai cenang..jom mandi dlu wei...
time ni dok berlawan nk rebut masuk van..kayuh la hangpa kuat lg..
van ni kalo aku x tolak x jalan la dia....
tima kasih kepada semua yang menjayakan kayuhan kali ini..kami menghargai segala kenangan manis dan pahit yang d lalui...tggu kami xkan serik utk dtg lagi...